Cari Nama Penyanyi Pakai Abjad
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0-9

Saturday 20 April 2013

Marsada Band - Boasa Ma Sai Marsak


F                  C
boasa ma sai marsak ho
F                  C
boasa ma sai muruk ho
Bb              F         Gm             Am            
so huboto alani aha umbaen na gabe
        Dm                  C
songoni  pambaenan mi
F                        C
molo gabe manolsol do ho
F                 C
di parbogasoni da ito
Bb                 F
boasa ma sosian na jolo
Gm         Am        Dm
dang dipaboa ho tu au
             C              F      A
naso holong ni roha mi
         Dm                                   C
unang gabe sisoada nian pargaulanta i ito
       Bb                    C                  Bb F           A
boto ma holong ni rohakku holan tu ho do

##
          Dm                                       Am
padan naung tapudun i ito tung so jadi muba
              G                                  C
sotung gabe marsapata holongki tu ho   hasian.......
Bb                 F
rap mahita nadua
Bb              Dm
tudolok tutoruan
Bb                 F
rap ma hita nadua
          Eb     C       F
ale da hasian da na uli

Kembali ke : ##

No comments:

Post a Comment